Związek Firm Public Relations zaplanował na maj przedstawienie zasad
przetargowych, które miałyby obowiązywać klientów organizujących
przetargi na usługi PR - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Prace
na tymi wytycznymi trwają w organizacji od kilku miesięcy.
Konieczność wypracowania standardów, które będą regulować procedury
przetargowe na usługi public relations pojawiła się pod koniec ub.r.
przy okazji przetargu, w którym Kompania Piwowarska wybierała agencje do
obsługi PR kilku swoich brandów. Większość zaproszonych do niego
agencji zrezygnowała z udziału w postępowaniu nie godząc się na warunki,
jakie postawił klient. Chodziło m.in. o to, że Kompania Piwowarska
żądała od uczestników przetargu przedstawienia kompletnego planu działań
PR dla sześciu jej marek. Poza tym producent zastrzegł w briefie
przetargowym, że może odwołać przetarg w każdym momencie bez podawania
przyczyny (przeczytaj więcej na ten temat).
Więcej informacji: http://www.wirtualnemedia.pl/
Bardzo dobre wieści. Co prawda przepisy te powinny być już wprowadzone wcześniej, ale lepiej późno niż wcale.
OdpowiedzUsuń