Reklama

Blog prawo zamówień publicznych to marka na którą pracowaliśmy od kliku lat zanim stał się on rozpoznawalny, opiniotwórczy.
Zacznijmy od „zasięgu”. Przeciętnie nasz blog generuje ok 90 000 UU miesięcznie. Ponad 90% osób trafia na bloga z wyszukiwarek, tak więc brak ryzyka że Państwa reklamę /artykuł przeczyta jedna i ta sama grupa osób.
Dodatkowo raz w tygodniu wysyłany jest newsletter do stałych użytkowników bloga w których 90% stanowią firmy z różnych dziedzin gospodarki zainteresowane startowaniem w zamówieniach publicznych. Jest też wielu prawników i szkoleniowców.
Artykuł sponsorowany na naszym blogu umieszczany jest tak jak każdy normalny post, z tą różnicą, że w tytule pojawia się oznaczenie „artykuł sponsorowany”. Może zawierać treści multimedialne, linki na zewnątrz, itp. Wpis reklamowy nie jest nigdy usuwany z bloga. Ale co najważniejsze, reklamodawca będzie wiedział, ile osób zobaczyło jego reklamę.

Dlaczego warto reklamować się na naszym blogu
  • przekaz trafia do określonego odbiorcy – czytelnikami bloga są osoby zainteresowane tematyką zamówień publicznych, przedsiębiorcy z wielu dziedzin gospodarki, prawnicy i szkoleniowcy, jednostki finansów publicznych
  • reklama jest bardziej wiarygodna i przekonująca, bo podparta autorytetem bloga 
  • dzięki narzędziom analitycznym łatwo sprawdzić zasięg i efektywność reklamy na blogu 
  • reklama na naszym blogu jest nieporównywalnie tańsza niż ta w tradycyjnych mediach (tv, radio, prasa) czy portalach internetowych
Cena artykułu sponsorowanego wynosi 1200zł netto. Jesteśmy otwarci na Państwa propozycje również odnośnie innych form reklamy.


W sprawie reklamy prosimy o kontakt z Izabelą Domitrz 
e-mail: kontakt.blogzp@gmail.com
tel. 86 275 85 45






12 komentarzy:

  1. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  2. Niestety z taką reklamą jeszcze nigdy nie miałem nic wspólnego. Zresztą mnie na ten moment najbardziej interesuje kwestia marketing automation https://push-ad.com/blog/marketing-automation-co-to-jest/ gdyż wiem, że jest to bardzo ciekawe rozwiązanie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Kiedy mówimy o samej reklamie to ja jestem zdania, że jak najbardziej w dzisiejszych czasach sprawdza się reklama w Internecie. Nawet jak czytałam na stronie http://www.biuroprasowe.pl/artykuly/718/co-to-jest-seo to już dokładnie wiem co to jest SEO.

    OdpowiedzUsuń
  4. Jeśli ktoś z was szuka dobrej i sprawdzonej firmy zajmującej się pozycjonowaniem polecam wam zainteresować ofertą dostępną tutaj https://fabrykamarketingu.pl/pozycjonowanie-sklepow-internetowych/ firma zna się na takich działaniach i na pewno będziecie zadowoleni.

    OdpowiedzUsuń
  5. A co z reklamą lokalną? Jak się za nią zabrać? Czy wynajem tego typu namiotów https://www.vitabri.pl/wynajem-namiotow-ekspresowych np na targi branżowe, to dobry krok?

    OdpowiedzUsuń
  6. Zdecydowanie polecam Wam stronę https://www.kantorywalut.pl/czy-trzeba-byc-grafikiem-zeby-zaprojektowac-ulotke/ , na której znajdziecie informacje dotyczące produktów reklamowych. Dzięki ich poradom będziecie wiedzieć jak poprawnie wykonać wizytówkę.

    OdpowiedzUsuń
  7. Jeżeli zastanawiacie się nad reklamą Waszej strony internetowej to myślę, że najlepiej w tym celu skontaktować się z agencją marketingową. Ostatnio czytałam również, że bardzo skuteczne są google ads.

    OdpowiedzUsuń
  8. Owszem reklama jest praktycznie wszędzie i jest ona potrzebna. Niezależnie czy potrzebujemy promocji firmy, czy bloga, jakiejś innej strony. Warto jednak kontaktować się ze sprawdzonymi agencjami w tym kierunku.

    OdpowiedzUsuń
  9. Oczywiście, że należy zadbać o skuteczną reklamę i jeśli chodzi o działania internetowe to jedną z podstawowych rzeczy jest pozycjonowanie

    OdpowiedzUsuń
  10. Jednak dobra reklama to jest podstawa bo jednak potrafi przynieść naprawdę sporo pozytywnych zmian. Ja zdecydowałam się na marketing internetowy i nie żałuję

    OdpowiedzUsuń