Blog prawo zamówień publicznych to marka na którą pracowaliśmy
od kliku lat zanim stał się on rozpoznawalny, opiniotwórczy.
Zacznijmy od „zasięgu”. Przeciętnie nasz
blog generuje ok 90 000 UU
miesięcznie. Ponad 90% osób trafia na bloga z
wyszukiwarek, tak więc brak ryzyka że Państwa reklamę /artykuł
przeczyta jedna i ta sama grupa osób.
Dodatkowo raz w tygodniu wysyłany jest newsletter do stałych
użytkowników bloga w których
90% stanowią firmy
z różnych dziedzin
gospodarki zainteresowane
startowaniem w zamówieniach publicznych. Jest
też wielu
prawników i szkoleniowców.
Artykuł sponsorowany na naszym
blogu umieszczany jest tak jak każdy normalny post, z tą różnicą,
że w tytule pojawia się oznaczenie „artykuł sponsorowany”.
Może zawierać treści multimedialne, linki na zewnątrz, itp.
Wpis reklamowy nie jest nigdy usuwany z bloga. Ale co
najważniejsze, reklamodawca będzie wiedział, ile osób zobaczyło
jego reklamę.
Dlaczego warto reklamować się
na naszym blogu
- przekaz trafia do określonego odbiorcy – czytelnikami bloga są osoby zainteresowane tematyką zamówień publicznych, przedsiębiorcy z wielu dziedzin gospodarki, prawnicy i szkoleniowcy, jednostki finansów publicznych
- reklama jest bardziej wiarygodna i przekonująca, bo podparta autorytetem bloga
- dzięki narzędziom analitycznym łatwo sprawdzić zasięg i efektywność reklamy na blogu
- reklama na naszym blogu jest nieporównywalnie tańsza niż ta w tradycyjnych mediach (tv, radio, prasa) czy portalach internetowych
Cena artykułu sponsorowanego wynosi 1200zł netto. Jesteśmy
otwarci na Państwa propozycje również odnośnie innych form
reklamy.
W sprawie reklamy prosimy o kontakt z Izabelą Domitrz
e-mail: kontakt.blogzp@gmail.com
tel. 86 275 85 45
tel. 86 275 85 45
Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.
OdpowiedzUsuń:)
OdpowiedzUsuńBardzo ciekawie to zostało opisane.
OdpowiedzUsuńNiestety z taką reklamą jeszcze nigdy nie miałem nic wspólnego. Zresztą mnie na ten moment najbardziej interesuje kwestia marketing automation https://push-ad.com/blog/marketing-automation-co-to-jest/ gdyż wiem, że jest to bardzo ciekawe rozwiązanie.
OdpowiedzUsuńKiedy mówimy o samej reklamie to ja jestem zdania, że jak najbardziej w dzisiejszych czasach sprawdza się reklama w Internecie. Nawet jak czytałam na stronie http://www.biuroprasowe.pl/artykuly/718/co-to-jest-seo to już dokładnie wiem co to jest SEO.
OdpowiedzUsuńJeśli ktoś z was szuka dobrej i sprawdzonej firmy zajmującej się pozycjonowaniem polecam wam zainteresować ofertą dostępną tutaj https://fabrykamarketingu.pl/pozycjonowanie-sklepow-internetowych/ firma zna się na takich działaniach i na pewno będziecie zadowoleni.
OdpowiedzUsuńA co z reklamą lokalną? Jak się za nią zabrać? Czy wynajem tego typu namiotów https://www.vitabri.pl/wynajem-namiotow-ekspresowych np na targi branżowe, to dobry krok?
OdpowiedzUsuńZdecydowanie polecam Wam stronę https://www.kantorywalut.pl/czy-trzeba-byc-grafikiem-zeby-zaprojektowac-ulotke/ , na której znajdziecie informacje dotyczące produktów reklamowych. Dzięki ich poradom będziecie wiedzieć jak poprawnie wykonać wizytówkę.
OdpowiedzUsuńJeżeli zastanawiacie się nad reklamą Waszej strony internetowej to myślę, że najlepiej w tym celu skontaktować się z agencją marketingową. Ostatnio czytałam również, że bardzo skuteczne są google ads.
OdpowiedzUsuńOwszem reklama jest praktycznie wszędzie i jest ona potrzebna. Niezależnie czy potrzebujemy promocji firmy, czy bloga, jakiejś innej strony. Warto jednak kontaktować się ze sprawdzonymi agencjami w tym kierunku.
OdpowiedzUsuńOczywiście, że należy zadbać o skuteczną reklamę i jeśli chodzi o działania internetowe to jedną z podstawowych rzeczy jest pozycjonowanie
OdpowiedzUsuńJednak dobra reklama to jest podstawa bo jednak potrafi przynieść naprawdę sporo pozytywnych zmian. Ja zdecydowałam się na marketing internetowy i nie żałuję
OdpowiedzUsuń