Unia Producentów i Pracodawców Przemysłu
Mięsnego oraz Polskie Zrzeszenie Producentów Bydła Mięsnego zaprasza do wzięcia udziału w przetargu na dwuletnią kampanię
informacyjno-promocyjną dotyczącą
wołowiny i wieprzowiny, skierowaną na rynki Singapuru,
Tajwanu, Nowej Zelandii, RPA i Kazachstanu. Budżet programu to 2 341
877,00 EUR netto.
Postępowanie prowadzone jest na podstawie przepisów Rozporządzenia Rady
(WE) NR 3/2008 z dnia 17 grudnia 2007 r. z późn. zm., Rozporządzenia
Komisji (WE) NR 501/2008
z dnia 5 czerwca 2008 r., z późn. zm. oraz ustawy Kodeks cywilny z dnia
23 kwietnia 1964 r. (Dz.U. z 2014 r. poz. 121) art. 701 - 705, z zachowaniem zasad uczciwej konkurencji.
z dnia 5 czerwca 2008 r., z późn. zm. oraz ustawy Kodeks cywilny z dnia
23 kwietnia 1964 r. (Dz.U. z 2014 r. poz. 121) art. 701 - 705, z zachowaniem zasad uczciwej konkurencji.
Przedmiotem zamówienia jest:
I. przygotowanie co najmniej 2 propozycji projektów/kreacji/scenariuszy, wraz z uzasadnieniem kontekstu dotarcia do określonych grup docelowych, dla działań przewidzianych w programie i przedstawionych w ramach programu w tym:
I. przygotowanie co najmniej 2 propozycji projektów/kreacji/scenariuszy, wraz z uzasadnieniem kontekstu dotarcia do określonych grup docelowych, dla działań przewidzianych w programie i przedstawionych w ramach programu w tym:
a. co najmniej 2 propozycje spójnej linii kreatywnej kampanii,
b. co najmniej 2 projekty strony internetowej kampanii
c. co najmniej 2 szczegółowe scenariusze organizacji wizyty studyjnej oraz konferencji w Polsce wraz ze wskazaniem miejsca i operacyjnego planu wydarzeń;
d. co najmniej 2 scenariusze filmu promocyjnego wraz ze storyboardem;
e. co najmniej 2 propozycje gadżetów i materiałów zaplanowanych w ramach programu wraz z ich identyfikacją;
f. co najmniej 2 projekty stoiska targowego przygotowane na potrzeby udziału w imprezach targowych wskazanych w załączniku;
c. co najmniej 2 szczegółowe scenariusze organizacji wizyty studyjnej oraz konferencji w Polsce wraz ze wskazaniem miejsca i operacyjnego planu wydarzeń;
d. co najmniej 2 scenariusze filmu promocyjnego wraz ze storyboardem;
e. co najmniej 2 propozycje gadżetów i materiałów zaplanowanych w ramach programu wraz z ich identyfikacją;
f. co najmniej 2 projekty stoiska targowego przygotowane na potrzeby udziału w imprezach targowych wskazanych w załączniku;
g. co najmniej 2 szczegółowe scenariusze organizacji kongresów zaplanowanych do realizacji w Singapurze, Nowej Zelandii i Tajwanie, wraz ze wskazaniem miejsca i operacyjnego planu wydarzeń.
II. przygotowanie propozycji zwiększenia efektywności kosztowej dla działań zaplanowanych do realizacji
III. wdrożenie dwuletniej kampanii informacyjno-promocyjnej pt. „Smak jakości i tradycji prosto z Europy”
IV. dokonanie pomiaru efektywności programu informacyjno-promocyjnego
Numer ogłoszenia w bazie Grupa Biznes Polska :10684020;
Szczegóły przetargu: https://www.biznes-polska.pl/
Autor: Grupa Biznes Polska
Źródło: http://www.pzpbm.pl
Wieprzowina do Kazachstanu? Tam 70% ludności to muzułmanie.
OdpowiedzUsuńciekawe ile by kosztowała promocja polskiej wołowiny w Indiach.
OdpowiedzUsuń