Przedmiotem
przetargu było opracowanie
strategii i schematu komunikacji społecznej, projektu kampanii
informacyjnej wyborów powszechnych w 2015 r. tj. wyborów na
Prezydenta Rzeczypospolitej Polskiej oraz wyborów do Sejmu
Rzeczypospolitej Polskiej i do Senatu Rzeczypospolitej Polskiej i ich
realizacja, organizacja i prowadzenie.
Do
przetargu stanęły trzy firmy: Marketing&Communications
Consultants, Profile Sp.
z o.o. oraz Golden Frame Media. Najwyżej oceniono ofertę Profile
(97,06 pkt), z
ceną
595320,00 PLN.
Pozostałe
firmy zdobyły: 96,78 pkt (Marketing&Communications Consultants)
i 95,57 pkt (GFM). Szacunkowa wartość zamówienia wynosiła
566130,08 PLN.
Przetarg
dotyczył min:
-
zasad dostarczania opinii publicznej ogólnej wiedzy na temat
procesów wyborczych, w tym nt. przebiegu przygotowań do wyborów i
przebiegu samych wyborów,
-
kompleksową
obsługę
dziennikarzy (w siedzibie, jak i poza siedzibą Zamawiającego) w
okresie od dnia podpisania umowy do dnia 31 grudnia 2015 r.,
obejmująca w szczególności:
- opracowywanie projektów komunikatów
prasowych Państwowej Komisji Wyborczej oraz Krajowego Biura
Wyborczego,
-
przygotowywanie projektów innych materiałów
prasowych na
konferencjach prasowych Państwowej Komisji Wyborczej oraz Krajowego Biura
Wyborczego,
-
opracowanie
projektu kampanii informacyjnej wyborów na Prezydenta
Rzeczypospolitej Polskiej w 2015 r. i realizacja projektu w mediach
radiowych i telewizyjnych, obejmującej informacje, wyjaśnienia i
komunikaty związane z zarządzonymi wyborami, zasadami ich
przeprowadzania, terminami wynikającymi z kalendarza wyborczego oraz
obowiązującymi w wyborach przepisami prawnymi,
-
koncepcji
scenografii Studia Wyborczego Państwowej Komisji Wyborczej w wyborów
na Prezydenta Rzeczypospolitej Polskiej w 2015 r. i realizacja tej
koncepcji,
-
organizacji
i obsługi
Studia Wyborczego Państwowej Komisji Wyborczej w wyborów na
Prezydenta Rzeczypospolitej Polskiej w 2015 r. w zakresie wystąpień
PKW w Studiu Wyborczym,
-
opracowanie
projektów informacji nt. przebiegu przygotowań do wyborów i
przebiegu samych wyborów w dniu głosowania, przed pierwszym i
między kolejnymi wystąpieniami PKW w Studiu Wyborczym i realizacja
projektu.
Kryteria oceny ofert zastosowane w
przetargu:
1 - Cena - 30
2 - Koncepcja kampanii informacyjnej - 30
3 - Koncepcja scenograficzna Studia Wyborczego PKW - 15
4 - Koncepcja infografiki wykorzystywanej podczas Studia Wyborczego PKW i kampanii informacyjnej - 15
5 - Koncepcja realizacji kompleksowej obsługi dziennikarzy - 10
1 - Cena - 30
2 - Koncepcja kampanii informacyjnej - 30
3 - Koncepcja scenograficzna Studia Wyborczego PKW - 15
4 - Koncepcja infografiki wykorzystywanej podczas Studia Wyborczego PKW i kampanii informacyjnej - 15
5 - Koncepcja realizacji kompleksowej obsługi dziennikarzy - 10
Jak
liczone były punkty za poszczególne elementy kryteriów, opis
przedmiotu zamówienia, warunki stawiane oferentom i więcej
szczegółów ściśle opisane jest w specyfikacji istotnych warunków
zamówienia. Dokument dostępny jest w bazie Grupa Biznes Polska pod
numerem ogłoszenia: 10292906.
źródło: BZP; Nr
dokumentu 21141
– 2015Autor: Grupa Biznes Polska
Prawie 600 tys wydane na przekonanie społeczeństwa by utrzymywało z własnych podatków Prezydenta. To jednak mała kwota przy 40 mln, które partie wydały w poprzednich wyborach. 40 mln zł przeznaczone na pr, propagandę i manipulację kiedy za tę kwotę z łódzkiego budżetu obywatelskiego wydano na poprawę infrastruktury sportowej w 15 szkołach, bezpłatny internet w środkach komunikacji miejskiej, leczenia niedźwiedzi w ZOO, zakup sprzętu medycznego dla przychodni, remonty placów zabaw, chodników i ulic. 40 mln to również kwota zadłużenia ponad 20 tysięcznej gminy Dopiewo, 40 mnl to też kwota zebrana przez WOŚP z przeznaczeniem w dużej mierze na sprzęt medyczny. Polska to jednak bardzo bogaty kraj.
OdpowiedzUsuńhttp://polska.newsweek.pl/wybory-prezydenckie-2015-wyniki-wyborow-relacja-na-zywo-,artykuly,362918,1,1,4.html no to studio, jego aranżację wydano prawie 90 tys.
OdpowiedzUsuń