
Logintrade S.A. wspólnie z Grupą Biznes Polska zapraszają na bezpłatną konferencję dla osób zainteresowanych tematyką elektronizacji procesu zamówień publicznych.
„DOBRE PRAKTYKI W PROCESIE ELEKTRONIZACJI POSTĘPOWAŃ DO 30 000 EURO ORAZ ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH”
(15.11.2016 – Wyższa Szkoła Bankowa - Wrocław)
Celem konferencji jest transfer wiedzy oraz kształtowanie umiejętności niezbędnych w procesie elektronizacji zamówień publicznych.
Program konferencji:
10.00 – 10.15 Rozpoczęcie konferencji oraz przywitanie Uczestników
10.15 – 10.45 Jak spełnić obowiązek ustawowy dotyczący elektronizacji ZP
Ekspert – Dawid Studencki
10.50 – 11.20 Jakie korzyści wynikają z elektronizacji procesu ZP
Ekspert - Jakub Piątek
11.20 – 11.40 – Przerwa kawowa
11.40 – 12.10 – Jak zoptymalizować zakupy do 30 000 EURO
Ekspert: Tomasz Wudarzewski
12.10 – 12.40 – Dobre praktyki w tworzeniu regulaminów zakupowych do 30 000 EURO
Ekspert: Michał Szlachcic
12.40 – 13.00 – Przerwa kawowa
13.00 – 13.45 – Jak efektywnie zelektronizować cały proces ZP na przykładzie m.in.
Centrum Usług Informatycznych we Wrocławiu.
Ekspert - Piotr Schmidt
13.45 – 14.00 – Podsumowanie konferencji
14.00 – 14.30 – Rozmowy kuluarowe
Czas i miejsce konferencji:
Termin: 15.11.2016 (wtorek), godzina 10:00 - 15:00
Miejsce: Wyższa Szkoła Bankowa
ul. Fabryczna 29-31, 53-609 Wrocław
Organizator: Jakub Piątek, e-mail: k.piatek@e-tender.com.pl , tel: +48 501 42 55 41
Eksperci:
Tomasz Wudarzewski – konsultant ds. zakupów biznesowych w Logintrade S.A., autor i wykładowca podyplomowych studiów „Zakupy w biznesie” prowadzonych przez Wyższą Szkołę Bankową we Wrocławiu. Specjalizuje się w problematyce strategii e-aukcyjnych oraz procedur i dokumentacji zakupowej. Współpracował z ZEPAK S.A., ZPAS S.A., Grupa Nowy Styl S.A., Fabryki Mebli Forte S.A., Huta Łabędy S.A., ZEM Łabędy Sp. z o.o. oraz wiele innych. Zrealizował kilkadziesiąt szkoleń w obszarze zakupów biznesowych. Od 2009 r. nadzoruje realizację e-przetargów organizowanych w ramach outsourcingu na rzecz klientów firmy Logintrade.
Michał Szlachcic - Członek Zarządu Logintrade S.A. Specjalizuje się w problematyce zakupów w biznesie, a w szczególności w obszarze związanym z elektronicznym zaopatrzeniem, komunikacją pomiędzy uczestnikami rynku oraz problematyką statycznych i dynamicznych modeli decyzyjnych w procesie zakupów. Uczestniczy w projektach wdrożeniowych, w tym w działaniach edukacyjnych związanych z ideą zakupów elektronicznych. Współpracował między innymi z Grupa ZEPAK, Huta Łabędy S.A., Bahlsen Polska, Centrum Usług Informatycznych we Wrocławiu i wielu innych. Wykładowca pierwszych w Polsce studiów podyplomowych „Zakupy w biznesie” prowadzonych prze Wyższą Szkołę Bankową we Wrocławiu. Konsultant ds. optymalizacji procesów zakupowych, a w szczególności procesu ofertowania i komunikacji z dostawcami.
Dawid Studencki - prawnik specjalizujący się w prawie zamówień publicznych, trener zamówień publicznych udzielanych przez jednostki sektora finansów publicznych, autor publikacji. Pełnił funkcje kierownicze w wydziale zamówień publicznych jednego z największych zamawiających w Polsce. Posiada bogate doświadczenie praktyczne związane z udzielaniem zamówień publicznych. Obecnie prowadzi własną działalność świadcząc usługi doradztwa z zakresu zamówień publicznych dla zamawiających z różnych obszarów (służba zdrowia, samorząd terytorialny, administracja rządowa), w tym jako pełnomocnik zamawiającego.
Piotr Schmidt – Koordynator Działu Zamówień i Kontroli w Centrum Usług Informatycznych we Wrocławiu, praktyk rynku zamówień publicznych. Posiada szeroką wiedzę praktyczną w zakresie elektronizacji procesu zamówień publicznych.
Jakub Piątek – Dyrektor Sprzedaży dla Sektora Publicznego w Logintrade S.A. Trener , konsultant oraz wykładowca studiów podyplomowych na Wyższej Szkole Bankowej we Wrocławiu i Opolu. Specjalizuje się w problematyce optymalizacji modeli zarządzania w sektorze publicznym oraz rynku biznesu. Certyfikowany Project Manager, Audytor Wiodący Systemów IS0 oraz Audytor Modelu CAF .
Udział w konferencji jest bezpłatny.
Szczegóły oraz formularz zgłoszeniowy w załączniku.
kiedy kolejna taka edycja?
OdpowiedzUsuńJestem pod wrażeniem. Bardzo ciekawie napisane.
OdpowiedzUsuń