Jak czytamy na portalu Forsal.pl mimo, iż w związku z aferami korupcyjnymi Bruksela wstrzymała pod koniec stycznia wypłatę 3,5 mld zł. dla Polski, GDDKiA nie planuje zmiany swojej polityki względem firm budowlanych. "Lech Witecki zapowiedział, że w ciągu najbliższych siedmiu lat raczej nie odstąpi od kryterium najniższej ceny, które jest najbardziej wiarygodne i minimalizuje prawdopodobieństwo podejrzeń o zmowy cenowe". Zmiany mogą jednak dotyczyć kwestii kontroli jakości, długości gwarancji i waloryzacji kontraktów.
Jak donosi Forsal.pl "GDDKiA planuje we wzmożony sposób korzystać z działalności laboratoriów drogowych, dzięki którym w ciągu czterech lat wykryła błędy jakościowe na nowych drogach, których usunięcie kosztowało spółki budowlane ponad 100 mln zł. Teraz gwarancja na nowe trasy będzie wymagana na okres 8–10 lat. Na osłodę GDDKiA proponuje wykonawcom zaliczkowanie prac i waloryzację kontraktów" - czytamy na portalu.
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz