poniedziałek, 4 maja 2015

Związek Firm Public Relations kończy przygotowywać zasady przetargowe dla klientów

Związek Firm Public Relations zaplanował na maj przedstawienie zasad przetargowych, które miałyby obowiązywać klientów organizujących przetargi na usługi PR - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Prace na tymi wytycznymi trwają w organizacji od kilku miesięcy.
 
Konieczność wypracowania standardów, które będą regulować procedury przetargowe na usługi public relations pojawiła się pod koniec ub.r. przy okazji przetargu, w którym Kompania Piwowarska wybierała agencje do obsługi PR kilku swoich brandów. Większość zaproszonych do niego agencji zrezygnowała z udziału w postępowaniu nie godząc się na warunki, jakie postawił klient. Chodziło m.in. o to, że Kompania Piwowarska żądała od uczestników przetargu przedstawienia kompletnego planu działań PR dla sześciu jej marek. Poza tym producent zastrzegł w briefie przetargowym, że może odwołać przetarg w każdym momencie bez podawania przyczyny (przeczytaj więcej na ten temat).

Więcej informacji: http://www.wirtualnemedia.pl/

1 komentarz:

  1. Bardzo dobre wieści. Co prawda przepisy te powinny być już wprowadzone wcześniej, ale lepiej późno niż wcale.

    OdpowiedzUsuń